eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFiskus chciałby nie tylko lustrować konta bankowe firm › Re: Re: Fiskus chciałby nie tylko lustrować konta bankowe firm
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz
    Subject: Re: Re: Fiskus chciałby nie tylko lustrować konta bankowe firm
    Date: Fri, 28 Jun 2013 16:08:45 +0200

    > Zauważyłeś, że mowa o BLOKOWANIU?
    > Druga sprawa, to fakt (nie)powiadomienia zainteresowanego.

    Nie zauważyłem. Faktycznie. No to dość kretyński pomysł. Mam procedurę
    tymczasowego zajęcia mienia ruchomego w procesie karnym. Podlega ona
    odpowiedniej kontroli i od lat sie sprawdza. Problemem obecnie wydaje mi
    się to, że jak w trakcie kontroli skarbowej ujawnione zostaje podejrzenie
    popełnienia oszustwa podatkowego, to nie idzie od razu zawiadomienie, tylko
    oczekuje się na prawomocne zakończenie postępowania administracyjnego. A
    wóczas po prostu firma nie ma środków. Ale to wystarczy lekka korekta
    stosowanych zwyczajowo procedur, zamiast wprowadzania nowego prawa.