  • 1. Data: 2002-02-28 16:05:44
    Temat: Jaki Vat za moją usługę- w US nie wiedzą :( ??
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    daję głowę że szukałem i walczyłem jak mogłem. Szukam jakim VAT-em obłożyć moją
    usługę- udostępnianie połączeń internetowych w kawiarni internetowej. Z Urzędu
    Statystycznego otrzymałem tajemy kod mojej usługi cytuję: &#8216;&#8217; 72.60.10
    &#8216;&#8217;, z
    którym zgłosiłem się do Urzędu Skarbowego lecz tu, ku mojemu zaskoczeniu
    uprzejma kobieta nie była w stanie określić czy będzie to stawka 7 czy 22%-
    uczciwie przyznając się że nie potrafi tego jednoznacznie zinterpretować.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2002-02-28 16:16:06
    Temat: Re: Jaki Vat za moją usługę- w US nie wiedzą :( ??
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Urzędu
    > Statystycznego otrzymałem tajemy kod mojej usługi cytuję: &#8216;&#8217;

    kluczowe jest chyba 72.60.10 to kod szostego poziomu grupowania w KWiU
    w KWiU trzeba to przetlumaczyc "na Polski" (jesli Pan do jutra nie
    znajdzie - poszukam)

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-03-01 08:12:31
    Temat: Re: Re: Jaki Vat za moją usługę- w US nie wiedzą :( ??
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 28 Feb 2002 17:16:06 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

> [...]
    >
    >kluczowe jest chyba 72.60.10 to kod szostego poziomu grupowania w KWiU
    >w KWiU trzeba to przetlumaczyc "na Polski" (jesli Pan do jutra nie

    Nic dziwnego, że panienki nie były w stanie określić stawki, bo w
    ustawie niektóre usługi m.in. właśnie dostępowe nie mają podanego
    numeru klasyfikacji. Ot taka sobie igraszka naszych "legislatorów"
    żeby było zabawniej i ciekawiej jak będziemy się wspólnie zastanawiać
    co to znaczy.
    Mi się wydaje, że obowiązuje stawka 7% ale najlepiej jak oficjalnie
    wystąpisz do urzędu skarbowego o interpretację. Tylko to trochę
    potrwa.

    Sławomir Dąbrowski

  • 4. Data: 2002-03-01 18:17:25
    Od: "AG" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

    Slawomir! Stawka na Twoje uslugi ma 7 % VAT. Zalacznik nr 3 Ustawy o
    VAT/skracam bo cale cytowanie ustaw rosporzadzen i zmian zajeloby mi 2
    godziny. W tym zalaczniku masz pozycje 88 /niestety bez klasyfikacji KWiU
    taki tekst: cytuje" uslugi dostepu do sieci internet swiadczone na rzecz
    innych uslugobiorcow niz wymienieni w zalaczniku nr 2 poz 31 "koniec cytaty
    Ostatni wspomniany zalacznik to szkoly, uczelnie itp.
    Zadzwon do Urzedu Statystycznego, Pani powie Ci numer stystyczny bo przy
    stawce 7 % musisz wpisywac, Powodzenia
    Anusia