eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczenia VAT a naprawa i sprzedaż samochodu osobowego › Re: Re: Odliczenia VAT a naprawa i sprzedaż samochodu osobowego
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: Odliczenia VAT a naprawa i sprzedaż samochodu osobowego
    Date: Tue, 20 Mar 2007 20:00:38 +0100

    On Tue, 20 Mar 2007, seth wrote:

    > Nie odliczyłem bo ponoć nie mogę go odliczyć bo naprawa auta
    > a następnie sprzedaż jest w tym samym miesiącu.

    Pas. Z braku znajomości podstawy prawnej do twierdzenia jak wyżej
    nie mam zdania. Znaczy mam takie że nie ma innej podstawy niż
    podałem (że "uznanie za zwolnienie" dotyczy okresu PO sprzedaży
    a nie PRZED), ale mogę się mylić.
    Możesz tę podstawę podać?

    > Moja księgowa, która jest byłą pracownicą US po konsultacji
    > z koleżanką z US uważa,

    Jasne. To ma wynikać z podanego cytatu czy z czegoś innego?
    :O

    > że nie można odliczyć bo auto sprzedałem w tym
    > samym miesiącu co naprawa.

    ...i co dalej? Znaczy "w związku czym na podstawie art.X
    ustęp Y punkt Z mamy..." - potrzebne są X, Y i Z.
    Bo *bez* tego, to któryś US już np. "uważał" że od freeware należy
    policzyć podatek :]

    pzdr, Gotfryd