eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwalego) › Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwale...
  • Data: 2003-09-27 07:52:55
    Temat: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwale...
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elena" [...]

    > Nie myślałam o podwyższeniu wartości początkowej już istniejącego w
    ewidencji środka trwałego, przypuszczam, że jako zespół komputerowy.
    Drukarka ma mieć własny, odrebny wpis do ewidencji środków trwałych z
    umorzeniem 100%. Koniec

    Nic podobnego. Nie MA MIEC,
    a ew moze miec...
    Moze rowniez byc czescia "peryferyjna" zestawu.
    Unas na AGH wiekszosc drukarek to czesci zestawow i bylo MNOSTWO
    kontroli i nic nie zakwestionowali.

    > Trzeba wrzucić w KUP, nie ma innej możliwości. Możesz wybierać tylko wtedy
    gdy nakłady zwiększające wartość początkową =3500zł.

    Wrec przeciwnie
    Podatnik MOZE znie zalicyc doST lub zamortyzowac jednorazowo wcale nie musi.

    Boguslaw