eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwalego) › Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka tr...
  • Data: 2003-09-27 07:57:09
    Temat: Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka tr...
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elena" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bl1v6l$cb5$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Zaczynam się zastanawiać czy to, co mnie się przydarza jest udziałem
    wszystkich czy tez tylko ja jestem w ten szczególny sposób wyróżniona?
    > Powiedz mi do czego przyczepi się US jeżeli drukarka zostanie wpisana do
    ewidencji? I nie zamierzam czynić żadnych poszukiwań po to tylko by móc z
    Tobą dyskutować o wyimaginowanych problemach. Jesteś szaleńcem :))) ale
    nieszkodliwym (mam nadzieję)!!!

    Wszystkie problemy sa wyimaginowane - do pierwszej kontroli...
    potem moga byc rzeczywiste.

    Np jesli kupisz jednoczesnie zestaw komputerowy za 3000 (taki w sam raz) i
    drukarke
    laserowa za 1500 i wpiszesz to sobie do ewidencji to moze Cie spotkac
    niemila niespodzanka,
    gdy US uzna, ze zestaw komuterowy za 4500 "rozdzielilas" na dwie czeci w
    celu
    nienaleznego Ci zwiekszenia kosztow.

    Boguslaw