  • Data: 2002-02-07 13:43:57
    Temat: Re: Re: Re: wycišg PeKaO
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sławomir Dšbrowski <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

    > Owszem wiesz, ale o czym pisze kolega, który zaczął ten wątek to już
    > nie bardzo.

    Sluchaj, szukasz zaczepki? Wyskoczyles, jak Filip z Konopii, a teraz
    Ci glupio i sie odgryzasz?! Zalosne.

    > Jeszcze tym razem Ci wyjaśnię:

    Babci wyjasniaj! Mnie juz wyjasniles, jakie mam konto i jakie wyciagi
    (LOL).

    > chodziło o ROR,

    Wiem, o co chodzilo. Ty sam nie wiesz, o czym mowa, wiec Ci przypomne
    temat watku: "wyciąg PeKaO"!
    Poniewaz dotyczylo to "mojego" banku, wiec wyrazilem zdziwienie z
    powodu roznego traktowania klientow indywidualnych i firmowych pod
    wzgledem jakosci wyciagow, i podzielilem sie swoimi doswiadczeniami.
    Jak w tym kontekscie wygladaja Twoje uwagi?.../*

    > ale na
    > przyszłość czytaj wątki uważniej.

    "Nie ucz ksiedza dzieci robic" - znasz to? To pamietaj i stosuj.
    Z mojej strony - jesli chodzi o Ciebie - EOT.

    --
    pozdrawiam
    yaneek

    --
    /* - pytanie retoryczne, nie odpowiadac.