  • 1. Data: 2002-01-29 07:32:07
    Temat: wyciąg PeKaO
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Uwoolniwszy się od debetu w ROR zebrało mi się na odwagę i niniejszym
    stwierdzam, że wyciąg do EUROKONTA jest do niczego - dlaczego nie ma
    chociażby niewielkiego opisu tytułu przelewu. Składając PIT i chcąc odliczyć
    wpłaty na fundusz remontowy SM będzie trzeba pewnie iść i błagać o stosowne,
    odpłatne zaświadczenie bo nie sądzę, żeby US zadowolił się stwierdzeniem, że
    jeden z kilkunastu tytułów "przekaz międzybankowy" to akurat ta wpłata.

    Adam Świgulski
    015948

  • 2. Data: 2002-01-29 18:07:47
    Temat: Re: wyciąg PeKaO
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Ja też nic nie mogłem wyrozumieć. Dlatego założyłem konto w innym banku.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-01-29 18:16:17
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Ja też nic nie mogłem wyrozumieć. Dlatego założyłem konto w innym banku.

    Ja również. I teraz w końcu wiem, jak powinien być traktowany klient w banku.
    Pozdrawiam Aneta

  • 4. Data: 2002-01-29 18:17:28
    Od: <d...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2002-01-29 22:04:33
    Od: "Jakub G. Hertman" <J...@x...pl>

    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a36oc1$5kb$1@news.tpi.pl...
    > Ja też nic nie mogłem wyrozumieć. Dlatego założyłem konto w innym banku.

    Chodziło o BP czy S.A. ?
    Podejrzewam że BP :))

    X X L
    Jakub Hertman

  • 6. Data: 2002-01-30 08:16:09
    Temat: Re: Re: wyciąg PeKaO
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Tue, 29 Jan 2002 23:04:33 +0100, "Jakub G. Hertman"
    <J...@x...pl> wrote:

    >Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    >wiadomości news:a36oc1$5kb$1@news.tpi.pl...
    >
    >Chodziło o BP czy S.A. ?
    >Podejrzewam że BP :))

    Mi to pasuje do SA: drogo, nieterminowo, niepewnie, "wszystkie wady w
    jednym kącie"

    Sławomir Dąbrowski

  • 7. Data: 2002-01-30 10:13:23
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Jakub G. Hertman" <J...@x...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:a36oc1$5kb$1@news.tpi.pl...
    >
    > Chodziło o BP czy S.A. ?
    > Podejrzewam że BP :))

    Podejrzewalbym, ze BP S.A.,
    ale to byloby PKO a nie PeKaO

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-01-30 11:20:28
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Ja miałam na myśli PeKaO SA
    Pozdr. Aneta

  • 9. Data: 2002-01-30 14:53:22
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > "Jakub G. Hertman" <J...@x...pl> wrote in message

    > Podejrzewalbym, ze BP S.A.,
    > ale to byloby PKO a nie PeKaO

    PEAKAO S.A. tam jest EUROKONTO, w BP wyciągi są w miarę przyzwoicie opisane.
    chociaż bez przerwy coś sie im przestawia że wysyłają wyciąg po każdej
    operacji a nie za miesiąc (oczywiście ja za to płacę a jak idę do nich z
    pretensjami to twierdzą że samo się zrobiło ale odkręcić już nie można)

    Remek

  • 10. Data: 2002-02-06 09:26:15
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Remigiusz Weska <r...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a391d9$svf$...@n...ipartners.pl...

    > PEAKAO S.A. tam jest EUROKONTO, w BP wyciągi są w miarę przyzwoicie
    opisane.
    No prosze, jakie kwiatki. Ja mam doswiadczenia tylko z Telepekao 24
    (firmowe). I wyciag jest chyba wzorcowy: kiedy, kto, komu, ile i za
    co, z pieczatka, jak Bog przykazal - _nastojaszczij_dokumient_:-) A
    przeciez to ten sam bank... Czyzby "indywidualni" byli bee?
    --
    pozdrawiam
    yaneek