  • 1. Data: 2002-01-24 07:20:10
    Temat: Sam.ciężarowy i Min.Finansów
    Od: "Kriskom" <p...@h...kghm.pl>

    Dzisiaj słyszałem o stanowisku MF w sprawie niekarania podatników
    posiadających samochody ciężarowe bez homologacji. Co zrobic jeżeli oddało
    się już VAT+odsetki i zrobiło korekty VAT ?

  • 2. Data: 2002-01-24 08:25:42
    Temat: Re: Sam.ciężarowy i Min.Finansów
    Od: "Mat" <u...@k...net.pl>

    Zwróć uwagę: niekarania. czyli nie będzie 30% sankcji.
    VAT i odsetki owszem:)))
    A to i tak rozwali wielu....

    Mat.

    ps. a co z VATem od paliwa? Albo leasingu? Albo z amortyzacją i
    ubezpieczeniami?

  • 3. Data: 2002-01-24 12:04:53
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Kriskom wrote:

    > Dzisiaj s?ysza?em o stanowisku MF w sprawie niekarania podatników
    > posiadaj?cych samochody ci??arowe bez homologacji. Co zrobic je?eli odda?o
    > si? ju? VAT+odsetki i zrobi?o korekty VAT ?

    Nie tak szybko, oficjalnych informacji chyba nie bylo, bo bodajze we
    wczorajszej GP lub Rzepie czytalam o prowadzonych od miesiecy
    nieformalnych rozmowach roznych grup "nacisku" z Min. Fin. - jak na
    razie mimo argumentacji typu: milonowe straty dla budzetu, upadlosc
    tysiecy malych podmiotow gosp. itp. Min. nie kwapi sie ze zmiana
    stanowiska.

    Pozdrawiam, Graszka

  • 4. Data: 2002-01-24 15:14:10
    Temat: Re: Re: Sam.ciężarowy i Min.Finansów
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 24 Jan 2002 09:25:42 +0100, "Mat" <u...@k...net.pl> wrote:

> [...]
    >A to i tak rozwali wielu....
    >
    >Mat.
    >
    >ps. a co z VATem od paliwa? Albo leasingu? Albo z amortyzacją i

    Jak to co? Korekta zeznania, dopłata podatku + odsetki za zwłokę.

    Sławomir Dąbrowski