eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem komórkowym › Re: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem kom?rkowym
    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem kom?rkowym
    Date: Sat, 16 Oct 2010 21:47:17 +0200

    s...@a...pl w <news:i9cs3u$fui$1@news.onet.pl>:

    > Zdecydowana większość cenników operatorów komórkowych (jak nie wszystkie) podają
    > ceny z podatkiem VAT. Moim zdaniem cieżko będzie opom udowodnić, że dopisek
    > "zawiera 22% VAT" skutkuje tym, że cena jest skalkulowana o tą stawkę i cena
    > netto (często nie podaną) jest podstawą do ustalenia ceny dla nabywcy.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Moim zdanie bardzo prosto: taki obowiązek nakład an a nich ustawa PT:

    "Art. 61.
    1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych ustala ceny
    usług telekomunikacyjnych, o ile przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
    2. Ceny usług telekomunikacyjnych są ustalane na podstawie przejrzystych,
    obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów."

    > Tam, gdzie jest podana dużą czcionką cena z VAT, a małą netto, też uważam, że
    > ten mały napis ma charakter tylko informacyjny.

    Zaprzeczasz swojemu wcześniejszemu stanowisku. To jest informacja, o cenie,
    która skalkulował op a nawet gdy jej nie ma (patrz ^^^^), to nie wmówisz mi,
    że nie ma gdzieś podanej stawki podatku PTU, z których można sobie netto --
    które op mógł ustalić -- policzyć.

    Ale, jeśli jesteś w stanie wskazać przepis jakiejkolwiek ustawy, który
    nadaje uprawnienia dostawcy do manipulowania stawką PTU, to masz rację ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]