    From: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: ulga remontowa
    Date: Wed, 23 Apr 2003 12:12:42 GMT

    On Wed, 23 Apr 2003 13:44:09 +0200, "Aneta" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    >cele

    >mimo,
    >ten
    >IMHO
    >dyskusje.
    >Rzeczywiście, jest to dosyć istotna różnica. Jeżeli to było 100 zł a nie
    >1000 to w takim razie całość ulgi odlicza sobie w 2002 roku, gdyż dopiero w
    >tym roku został osiągnięty wymagany limit wydatków. I odlicza nie 19% z 300
    >zł, ale 19% z 550 zł

    No niestety chyba jednak 19% z 300zł.
    Za 2001r. Wilhelmina podała 1000 zł, rozumiem błędnie, niemniej jadnak
    czy to jest 100 czy 1000 moim zdaniem jest to bez różnicy. Art 27a ust
    5 mówi, że odliczenia dokonuje się w roku w którym narastające wydatki
    wynoszą *co najmniej* wysokość progu a nic się nie mówi o "kasowaniu"
    niewykorzystanych wydatków.
    --

    Sławomir Dąbrowski