  • 1. Data: 2002-04-08 14:09:41
    Temat: Re: zaliczka powyże 50% ceny
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    A chodzi o roboty budowlane? Jeżeli tak to _każda_ zaliczka oznacza
    fakturę vat.

    On Tue, 22 Jan 2002 11:37:52 +0100, Maddy <m...@i...pl> wrote:

    >Jak przekonac klienta, że jezli pobiera od zleceniodawców zaliczki na
    >materiał które przekraczają 50% cent produktu końcowego, to powinien
    >odprowadzać VAT? Machanie ustawa nie pomaga.

    Sławomir Dąbrowski

  • 2. Data: 2002-04-08 18:04:44
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Sławomir Dšbrowski wrote:

    > A chodzi o roboty budowlane? Jeżeli tak to _każda_ zaliczka oznacza
    > fakturę vat.
    Poprosze podstawe prawną.

    Poza tym pytałam jak dotrzec do klienta do którego nie dociera, a nie czy
    trzeba czy nie trzeba wystawiać faktury.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-04-09 08:18:50
    Temat: Re: Re: zaliczka powyże 50% ceny
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 08 Apr 2002 20:04:44 +0200, Magdalena Woloszyk
    <m...@e...com.pl> wrote:

    >Poprosze podstawe prawną.

    art. 6 ust 1 pkt 2 lit. d rozporządzenia wykonawczego vat

    >Poza tym pytałam jak dotrzec do klienta do którego nie dociera, a nie czy
    >trzeba czy nie trzeba wystawiać faktury.

    Ty jesteś zleceniodawcą? To co się przejmujesz? Nie chce wystawić
    faktury to on będzie miał problemy.

    Sławomir Dąbrowski