  • Data: 2007-10-12 21:04:29
    Temat: Re: Refaktura a podatek naliczony.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Oct 2007, t...@o...pl wrote:

> [...]

    Nie widzę powodu dla którego by nie.

    > Znaczy chcesz odliczyć podatek(czyli dostać do ręki kwotę X),

    ...kwotę, którą rzecz jasna NAJPIERW ZAPŁACIŁ dostawcy wody...

    > a potem dostać tą kwotę
    > drugi raz od odbiorcy refaktury ?

    ...kwotę podatku, który ODPROWADZI do US....
    A dlaczego by nie?

    > Niezły biznes :)

    Tommy, ja się obawiam że z VATem to już ludzi tak skołowali, że kiedy
    US choć część *tego co najpierw zabrał* odda, to wszyscy są tacy
    szczęśliwi, jak w sławnym kawale o rabinem, co to kozę polecił na
    ciasnotę w mieszkaniu.
    Kiepska sprawa, skoro i Tobie się udzieliło ;)

    pzdr, Gotfryd