  • Data: 2006-02-23 08:11:16
    Temat: Re: Rejestracja do VATu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Feb 2006, mls wrote:

    > Dokładnie tak. Ja "kwalifikuję się" pod par. 9 - w styczniu rozpocząłem
    > działalność, i nie składałem dokumentów rejestracyjnych VAT (czyli
    > automatycznie zostałem zwolniony). Teraz w US-ie stanowczo się upierają, że
    > nie mam prawa się zarejestrować w tym roku. A ja wciąż uważam, że mam,
    > powołując się właśnie na art. 113 ustawy.

    Mi się zdaje że panienkom z okienka się potentegowało z przepisem
    który działa w drugą stronę:
    +++
    11. Podatnik, który utracił prawo do zwolnienia od podatku
    lub zrezygnował z tego zwolnienia, może dopiero po upływie 3 lat,
    licząc od końca miesiąca, w którym utracił prawo do zwolnienia
    lub zrezygnował z tego zwolnienia, ponownie skorzystać
    ze zwolnienia określonego w ust. 1.
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd