  • Data: 2006-01-11 22:05:43
    Temat: Re: Reklama na WWW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jan 2006, Marek wrote:

> [...]

    Na mój gust dobrze gadasz, ale on IMHO płatnikiem nie
    będzie - więc *jego* to nie wzrusza:)

    > Może mi ktoś odpowiedzieć jednoznacznie?

    Przecież wnioski musisz wyciągnąć *sam*.
    Czego oczekujesz, porady? (sugestia: marnie widzę... bo do
    tego musi być doradca z uprawnieniami).

    > Umieszczam tylko wybrane reklamy, które są na styku kultury i komercji oraz
    > rekreacji i komercji. Jeśli mogę mieć nieprzyjemności to po prostu usunę te
    > reklamy. Może to i dziwne, ale te reklamy umieszczam naprawdę za darmo.

    Przypadki kiedy darczyńca (lub "darczyńca" jeśli chodzi o usługę - bo
    usługa to nie darowizna) ma obowiązki podatkowe można policzyć na
    palcach, sam kojarzę tylko dwa:
    - przy użyczeniu nieruchomości (powstaje przychód)
    - jak jest płatnikiem otrzymującego

    Jak na mój gust nie łapie się pod żaden z przypadków...
    Ale to tylko wolny wniosek :)
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd