  • 1. Data: 2006-01-09 15:45:47
    Temat: Reklama na WWW
    Od: "Marek" <m...@u...de>

    Witam. Prowadzę stronę WWW i chcę umieszczać na niej reklamy firm z regionu.
    Dodam, że za te reklamy nie będę pobierał ani grosza oraz, że nie prowadzę
    działalności gospodarczej. Czy w takim przypadka urząd skarbowy może mnie
    "zniszczyć"?

    Marek

  • 2. Data: 2006-01-11 08:58:05
    Temat: Re: Reklama na WWW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jan 2006, Marek wrote:

> [...]
    > działalności gospodarczej. Czy w takim przypadka urząd skarbowy może mnie

    ...cisza zapadła na grupie...
    Sądzicie że tu jest coś do opodatkowania ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-01-11 09:15:53
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...cisza zapadła na grupie...
    > Sądzicie że tu jest coś do opodatkowania ??

    Nieodpłatne świadczenie, oczywiście u reklamodawców? :)

    Pozdrawiam
    @

  • 4. Data: 2006-01-11 20:37:15
    Od: "Marek" <m...@u...de>

    >>> Witam. Prowadzę stronę WWW i chcę umieszczać na niej reklamy firm z

    > Nieodpłatne świadczenie, oczywiście u reklamodawców? :)

    Może mi ktoś odpowiedzieć jednoznacznie? Nie chce sie wkopać za darmo.
    Umieszczam tylko wybrane reklamy, które są na styku kultury i komercji oraz
    rekreacji i komercji. Jeśli mogę mieć nieprzyjemności to po prostu usunę te
    reklamy. Może to i dziwne, ale te reklamy umieszczam naprawdę za darmo.
    Tworze również darmowe wizytówki dla małych firm. Wszystko jest za darmo i
    jest uzależnione od mojego wolnego czasu. Jeśli mnie ktoś poprosi, a czas
    się znajdzie to robię. Z góry dziękuje za objaśnienie sprawy!

    --
    Marek

  • 5. Data: 2006-01-11 22:05:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Jan 2006, Marek wrote:

> [...]

    Na mój gust dobrze gadasz, ale on IMHO płatnikiem nie
    będzie - więc *jego* to nie wzrusza:)

    > Może mi ktoś odpowiedzieć jednoznacznie?

    Przecież wnioski musisz wyciągnąć *sam*.
    Czego oczekujesz, porady? (sugestia: marnie widzę... bo do
    tego musi być doradca z uprawnieniami).

> [...]
    > reklamy. Może to i dziwne, ale te reklamy umieszczam naprawdę za darmo.

    Przypadki kiedy darczyńca (lub "darczyńca" jeśli chodzi o usługę - bo
    usługa to nie darowizna) ma obowiązki podatkowe można policzyć na
    palcach, sam kojarzę tylko dwa:
    - przy użyczeniu nieruchomości (powstaje przychód)
    - jak jest płatnikiem otrzymującego

    Jak na mój gust nie łapie się pod żaden z przypadków...
    Ale to tylko wolny wniosek :)
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd