  • Data: 2007-09-27 19:22:24
    Temat: Re: Remanent "niedokończonych" produktów
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tza8v6gnipkhj4@unk.compnet.com.pl...
    > Do budowy to faktycznie wszystko co piszesz ma sens.
    >
    > Pytanie zasadnicze zostaje - jak to trzeba robić żeby było dobrze...
    > Chyba wiążąca interpretacja by tutaj rozjaśniła sprawę. Do końca roku
    > zdążą
    > ją wydać.

    tak.....wiążącą interpretację....jak Pani z urzędu wzięła się ostatnio za
    interpretowanie to parę dni przed upłynięciem terminu w którym musi się
    zmieścić zaprosiła mnie na rozmowę i poprosiła, żebym zmienił wniosek bo mój
    wniosek ma braki formalne i .......czas biegnie od nowa. Wycofałem wniosek
    bo w międzyczasie poczytałem i interpretacji już nie potrzebowałem.