    From: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Remanent poczatkowy
    Date: Fri, 7 Jun 2002 00:53:35 +0200
    Sender: b...@f...onet.pl@as4-71.swietochlowice.dialup.inetia.pl

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, tzn. ze wszystko jest OK, ze nie mam obowiązku
    zgłaszać o zamiarze przeprowadzenia remanentu przy rozpoczynaniu DG na 7 dni
    przed data remanentu?
    Czy moge wieć tak zrobic, rozpoczałem DG 4.06, remanent w tym samym dniu i
    nikt sie nie powinien doczepić? :)

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...