    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Remement a lokal wlasny
    Date: Tue, 27 Dec 2005 15:59:40 +0100

    Użytkownik "seba" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dorjuh$mch$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witajcie
    >
    > MAm firme jednoosobowa,lokalu brak,miejsce prow.dzialaln.dom wlasny(sklep
    > internetowy).Pytanie takie,czy w remamencie mam wpisac wszystko co mam w
    > domu ??? przeciez to glupie zbym wpisywal lodowke,maszynke gazowa itp

    Gosciu.
    Naprawde skoluj kase na biuro rachunkowe, bo sobie napytasz biedy.
    Stac Cie na towar za 20 kPLN, to niech Cie stac na biuro!
    W remanencie ujmujesz tylko materialy produkcyjne i towary handlowe.
    Rzeczy prywatnych ani wyposazenia firmy nie ujmujesz.
    Tylko to, co zakupiles "na sprzedaz" - albo - jesli cos produkujesz, to
    surowce, podzespoly itp.
    Prywatnej lodowki czy telewizora, ani firmowego biurka cdzy komputera nie
    ujmujesz

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)