  • 1. Data: 2005-12-27 14:40:46
    Temat: Remement a lokal wlasny
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    Witajcie

    MAm firme jednoosobowa,lokalu brak,miejsce prow.dzialaln.dom wlasny(sklep
    internetowy).Pytanie takie,czy w remamencie mam wpisac wszystko co mam w
    domu ??? przeciez to glupie zbym wpisywal lodowke,maszynke gazowa itp

    seba

  • 2. Data: 2005-12-27 14:59:40
    Temat: Re: Remement a lokal wlasny
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "seba" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetowy).Pytanie takie,czy w remamencie mam wpisac wszystko co mam w
    > domu ??? przeciez to glupie zbym wpisywal lodowke,maszynke gazowa itp

    Gosciu.
    Naprawde skoluj kase na biuro rachunkowe, bo sobie napytasz biedy.
    Stac Cie na towar za 20 kPLN, to niech Cie stac na biuro!
    W remanencie ujmujesz tylko materialy produkcyjne i towary handlowe.
    Rzeczy prywatnych ani wyposazenia firmy nie ujmujesz.
    Tylko to, co zakupiles "na sprzedaz" - albo - jesli cos produkujesz, to
    surowce, podzespoly itp.
    Prywatnej lodowki czy telewizora, ani firmowego biurka cdzy komputera nie
    ujmujesz

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2005-12-27 15:12:48
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

> [...]
    > surowce, podzespoly itp.
    > Prywatnej lodowki czy telewizora, ani firmowego biurka cdzy komputera nie

    w tych biurach do chyba zdzierają, że ludzie tak bardzo oszczędzają ;)

    to jest taki kredyt odłożony w czasie - ktoś nie wie, a Urząd Skarbowy już
    hoduje sobie owieczkę, którą za 5 lat rozliczy ;)

  • 4. Data: 2005-12-27 17:06:42
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Jacek Cywiński <j...@p...home.pl.kasuj.to> wrote:
    > to jest taki kredyt odłożony w czasie - ktoś nie wie, a Urząd Skarbowy już
    > hoduje sobie owieczkę, którą za 5 lat rozliczy ;)

    He he, ciekawe, czy sobie czytają tę grupę, a potem namierzają
    takie owieczki i zaznaczają w papierach "kontrola za 4 lata". :-)

    p.

  • 5. Data: 2005-12-27 18:57:57
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    fajnie fajnie ale serio jak przeczytacie
    "spis z natury powinien obejmowac rowniez towary stanowiace wlasnosc
    podatnika,znajdujace sie w dniu sporzadzenia spisu poza zakladem podatnika,a
    takze..."

    i popatrzcie sami slowa "wlasnosc podatnika" o jaka wlasnosc chodzi,ja mam
    firme na siebie wiec co,moja wlasnosc??
    druga rzecz parzcie na ten pierwszy przecinek czy on tutaj powinien byc

    seba

  • 6. Data: 2005-12-27 18:59:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.12.2005 seba <i...@a...pl> napisał/a:
> [...]
    > firme na siebie wiec co,moja wlasnosc??
    > druga rzecz parzcie na ten pierwszy przecinek czy on tutaj powinien byc

    TOWARY!!! W domyśle handlowe (chociaż mogliby to napisać wprost).

    Inaczej osoba fizyczna musiałaby spisać wszystko, co do niej należy,
    włącznie ze skarpetkami.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2005-12-27 19:11:52
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > fajnie fajnie ale serio jak przeczytacie
    > "spis z natury powinien obejmowac rowniez

    towary stanowiace wlasnosc
    ^^^^^^^^

> [...]
    > firme na siebie wiec co,moja wlasnosc??
    > druga rzecz parzcie na ten pierwszy przecinek czy on tutaj powinien byc

    Towary kolego, towary. Maszynka gazowa czy kapcie domowe nie sa TOWAREM -
    chyba, ze handlujesz wlasnie maszynkami gazowymi lub kapciami. Towar, to
    towar.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 8. Data: 2005-12-27 20:47:34
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "seba" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    > fajnie fajnie ale serio jak przeczytacie
    > "spis z natury powinien obejmowac rowniez towary stanowiace wlasnosc

    Jesli jeszcze nie rozumiesz to powiem inaczej.
    Prowadzisz podobno KPiR - masz tam taka kolumne 10. Otoz zaprawde, powiadam
    Ci - tylko to co sie znalazlo kiedys w tej kolumnie 10 i na chwile
    sporzadzania remanentu nie zostalo jeszcze sprzedane, ma prawo i obowiazek
    sie znalezc w remanencie. I nic innego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2005-12-27 21:00:42
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    Ja rozumiem,to tylko polemika odnosnie przepisow ale dzieki za wyjasnienia

    seba