    From: marg <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Renciści a ZUS
    Date: Thu, 01 Jun 2006 11:21:15 +0200

    AndrzejM napisał(a):
> [...]
    > ZUS.Wspomniałem,że posłowie już uchwalili,iż pzresuwa się ten pomysł na 2007
    > rok..to wtedy usłyszałem odpowiedź,iż fakt że oni /tzn.pracownicy ZUSu/też na
    > szkoleniach słyszeli o tym ale nic konkretnego jeszcze nie mają w tym temacie.Ale
    > w końcu na końcu po cichu mi podpowiedziała,że by jednak ten rencista nadal
    > opłacał tylko składkę zdrowotną a w razie coś to ewentualnie dopłaci różnice kiedy
    > indziej jak by w razie miałbyć "pełny" ZUS...jak zwykle w naszym kraju od
    > uchwalenia czegoś do wdrożenia w życie choćby z datą wsteczną...daleka

    Zgłosic sie do ubezpieczeń mozna. Składkę trzeba zapłacić dopiero w
    lipcu, a do tego czasu może coś uchwalą i ewentualnie złozy sie wtedy
    dokumenty wyrejestrowujace. Nalezy zgłosić się też do ubezpieczenia
    chorobowego i po odczekaniu 6 miesięcy zacząć chorować, bo w końcu
    (teoretycznie)oczywiscie renciści sa ludzmi z załozenia chorymi. Jeśli
    posłuchac tej niedouczonej pani z ZUSu, to bedzie problem z
    ubezpieczeniem chorobowym - czysty zysk ZUS. Jak ZUS zacznie płacic za
    zwolnienia rencistów, to wycofają sie z tego poronionego pomyłu tak jak
    wycofali się z niepłacenia za pierwszy dzień krótkiego zwolnienia.

    Marg

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<