  • Data: 2003-09-03 12:12:16
    Temat: Re: Rezygnacja z vat
    Od: R.Gliński <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w <news:Pine.WNT.4.56.0309022318540.-374301@k6-2.porte
    zjan.zabrze.pl>
    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > IMHO ewidentnie - "zaprzestajesz wykonywania
    > czynności podlegających"...

    Ależ ja nie zaprzestałem wykonywania tych czynności
    tylko zostałem zwolniony z płacenia vatu.
    Gdy 3 lata temu rezygnowałem ze zwolnienia urząd
    nie musiał pozwolić na odliczenie vatu za towary ,
    które miałem zakupione wcześniej.
    Reasumując Ja to rozumie w ten sposób Dalej prowadzę
    działaność podlegającą opodatkowaniu ,ale korzystając
    z art 14 zwolniłem się z tego podatku .Więc jak mogę go
    płacić będąc zwolniony.
    A teraz właśnie art 6a wchodził by zycie gdybym np.
    od paździrnika zaprzestał wykonywania DG wogóle

    --
    Z poważaniem Ryszard Gliński