    From: "latet" <b...@b...bla.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rok 2004 - co przespalem?
    Date: Fri, 19 Nov 2004 19:53:46 +0100

    > Czy można prosić o jakieś bliższe informacje
    > Jacek

    Blizsze informacje o tym jakim cudem to przespałem? ;-))

    Ja wiem tylko tyle:
    do konca roku trzeba sie udać do urzędu... gminy (?)
    i złożyć papierek z aktualizacją wpisu do ewidencji
    działalnosci gosp. Zapewne mogą być kolejki.
    No i trzeba sobie wczesniej przygotować numery PKD
    dla swoich rodzajów wykonywanych dzialalnosci.
    Slyszalem tez opinie ze nie PKD tylko EKD.

    Tyle mojej wiedzy. Jeszcze tam nie byłem.
    Na pewno na grupie jest masa osob, ktore już to
    mają za sobą. Być może zechcą coś o tym napisać.

    Pozdrawiam,

    latet