  • 1. Data: 2004-11-18 22:26:58
    Temat: Rok 2004 - co przespalem?
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    Witam,

    Boje sie, bardzo sie boje zadac to pytanie, ale zadam...
    Od ok. roku prowadze sobie 1-os DG (VAT, KPiR, ZUS),
    tak samo jak sobie prowadzilem wczesniej.

    Nie mialem czasu i sily sledzic czy nie ma jakis zmian
    w sposobie rozliczania sie z US i ZUS-em.
    Normalnie wypelniam PIT-y, VAT-y, place ZUS-y
    i podatki i nie mysle o tym za wiele. Wkradla sie rutyna.

    A teraz sie wlasnie dowiedzailem o jakims chorym
    obowiazku akutalizacji wpisu do jakiejs ewidencji.
    No dobra, to sie zalatwi...

    Ale az sie boje myslec - jakie jeszcze wazne zmiany
    i nowosci moglem "przespać" w tym roku?

    Pozdrawiam,

    latet

  • 2. Data: 2004-11-19 16:38:05
    Temat: Re: Rok 2004 - co przespalem?
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "latet" <b...@b...bla.pl> wrote
    > Ale az sie boje myslec - jakie jeszcze wazne zmiany
    > i nowosci moglem "przespać" w tym roku?

    Ja mam jeszcze do wymiany prawo jazdy i dowód osobisty.
    T.

  • 3. Data: 2004-11-19 18:10:13
    Od: "JacekK" <j...@p...onet.pl>

    > A teraz sie wlasnie dowiedzailem o jakims chorym
    > obowiazku akutalizacji wpisu do jakiejs ewidencji.
    > No dobra, to sie zalatwi...

    Czy można prosić o jakieś bliższe informacje
    Jacek

  • 4. Data: 2004-11-19 18:53:46
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Czy można prosić o jakieś bliższe informacje
    > Jacek

    Blizsze informacje o tym jakim cudem to przespałem? ;-))

    Ja wiem tylko tyle:
    do konca roku trzeba sie udać do urzędu... gminy (?)
    i złożyć papierek z aktualizacją wpisu do ewidencji
    działalnosci gosp. Zapewne mogą być kolejki.
    No i trzeba sobie wczesniej przygotować numery PKD
    dla swoich rodzajów wykonywanych dzialalnosci.
    Slyszalem tez opinie ze nie PKD tylko EKD.

    Tyle mojej wiedzy. Jeszcze tam nie byłem.
    Na pewno na grupie jest masa osob, ktore już to
    mają za sobą. Być może zechcą coś o tym napisać.

    Pozdrawiam,

    latet

  • 5. Data: 2004-11-19 20:47:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Nov 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ Blizsze informacje o tym jakim cudem to przespałem? ;-))

    ...nie przeczytałeś ustawy "o *SWOBODZIE* działalności
    gospodarczej" (podkr. moje). "Ograniczanie swobody"
    też jest "o swobodzie" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-11-20 12:52:06
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Ja wiem tylko tyle:
    > do konca roku trzeba sie udać do urzędu... gminy (?)
    > i złożyć papierek z aktualizacją wpisu do ewidencji

    I nie wiem czy to wystarczy. Niektorzy twierdza, ze
    wycieczka do WUS-u (zlozenie RG-1) i potem do US
    (zlozenie NIP-1) tez bedzie potrzebna. Wierzyc sie nie chce,
    bo to by oznaczalo przebycie tej samej drogi co przy
    rejestracji firmy (nie liczac ZUS).

    latet