  • 1. Data: 2003-04-01 12:59:45
    Temat: Rok rozliczeniowy
    Od: "Sofista" <s...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów!
    Mam następujące pytanie. Wykonywałem w pewnej firmie krótką pracę na
    umowę zlecenie w dniach 17-20 grudnia 2002r. Firma ta przelała mi
    wynagrodzenie za tą umowę w styczniu. Do tej pory nie otrzymałem PIT-a z tej
    firmy. Dlatego mam pytanie - czy to możliwe, że dochód z tej umowy mam
    doliczać do tego roku (a więc rozliczać go dopiero w przyszłym)? Z góry
    dzięki za odpowiedzi i sory za lameriadę pytania.

    --
    pozdrowionka
    Sofista

    /// Kto mówi - sieje, kto słucha - zbiera! /// / Pitagoras

  • 2. Data: 2003-04-01 13:05:19
    Temat: Re: Rok rozliczeniowy
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Sofista wrote:

> [...]
    > umowy mam doliczać do tego roku (a więc rozliczać go dopiero w
    > przyszłym)? Z góry dzięki za odpowiedzi i sory za lameriadę pytania.

    Jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej to rozliczysz w
    przyszłym roku

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-04-01 13:22:49
    Od: "Sofista" <s...@p...onet.pl>

    Jureq wrote:

    > Jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej to rozliczysz w
    > przyszłym roku

    I wtedy pewnie mi przyślą PIT-a. Dzięki i... mam nadzieję, że nie robisz mi
    Prima Aprilis :)).

  • 4. Data: 2003-04-01 17:52:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 1 Apr 2003 15:22:49 +0200, "Sofista"
    <s...@p...onet.pl> zakodował:

    >I wtedy pewnie mi przyślą PIT-a. Dzięki i... mam nadzieję, że nie robisz mi
    >Prima Aprilis :)).

    Nie. Jeżeli w ciągu roku ustaje obowiązek odprowadzania zaliczek, to
    mają obowiązek wystawić PITa do 15 dnia miesiąca następującego po
    miesiącu, w którym dostałeś ostatnią wypłatę - czyli w tym przypadku
    do 15 lutego. Masz o tym pouczenie nawet na PIT 11 (jak masz jakiś pod
    ręką to sam sprawdź).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775