  • 1. Data: 2003-04-01 10:06:26
    Temat: wynagrodzenie a koszty
    Od: "__GABRIEL" <g...@p...onet.pl>

    --- jestem zatrudniony w jednej firmie na półetatu i w drugiej na półetatu i
    chciałem się zapytać co zrobić z kosztami uzyskania, czy odliczać je u dwu
    pracodawców do czasu osiągnięcia dopuszczalnego limitu, czy może odliczać u
    jednego pracodawcy a u drugiego nie odliczać, a może połowę u jednego a
    drugą połowę iu innego?

  • 2. Data: 2003-04-01 10:43:18
    Temat: Re: wynagrodzenie a koszty
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "__GABRIEL" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pracodawców do czasu osiągnięcia dopuszczalnego limitu, czy może odliczać
    > jednego pracodawcy a u drugiego nie odliczać, a może połowę u jednego a

    Pracodawca sam ci nalicza koszty, nie ważne na jakiej części etatu
    pracujesz, koszty masz takie same.
    A potem w pit-37 będziesz miał koszty podwyższone wynikające z pracy na
    dwóch etatach.