    Date: Sun, 12 Nov 2006 16:30:58 +0100
    From: darios <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczanie mikropłatności (sms premium)

    Chyba jednak czegoś nie rozumiem (albo źle to opisałem), z tego co wiem
    przy płatnościach sms-ami taki np allpay przelwa mi kasę nazywaną
    wynagrodzeniem za to, ze ktoś wysyła takiego sms-a
    Czyli np ktoś wysyłą sms-za 9 zł netto to ja dostaje z tego
    wynagrodzenie 4.27 zł.
    No i teraz pojawiają się pytania bo nie do końca wiem jak to działa w
    praktyce. Z tego jednak co wiem wynika, że po jakimś tam czasie
    przysyłają zestawienie zbiorcze środków zgromadzonych na moim koncie i
    mogę sobe te środki przelać na swoje konto w banku.

    I tu powstają kolejne pytania:
    Czy ja im wystawiam jakąś fakturę na te środki zbiorcze?
    No i ewentualne faktury dla userów serwisu, bo to mają być opłaty za
    usługi jakie będę świadczył i może się trafić ktoś kto zarząda faktury
    za usługę.
    Tyle że de facto user płacić będzie za sms-a u swojego operatora.
    Dla mnie to strasznie pokręcony mechanizm ..właśnie od strony finansowej.

    Jeśli ktoś zna to od storny praktycznej to będę wdzięczny za wskazówki.