  • Data: 2005-04-20 13:06:50
    Temat: Re: Rozliczenie odszkodowania AC
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Latet napisał:

    > Tylko ze na fakturze jest wyraznie zaznaczone przy
    > kwocie netto ("pokrywa ubezpieczyciel"). Tak wieć jakoś
    > tak bym sie troche bał księgować "nie swój" wydatek...

    Popatrz na to tak: koszt jest Twój i przychód też. I teraz żeby nie bić
    niepotrzebnie piany to robisz cesję wierzytelności. Jest OK? Jest.
    Pracowałem przez dłuższą chwilę w księgowości dużego warsztatu
    blacharskiego. Ile ja się tego natłumaczyłem klientom...

    pzdr

    Tomek

    Oto nowa sila twojej komorki. Tapety z najsilniejszym Polakiem...
    Sciagnij >> http://link.interia.pl/f1874 <<