eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu › Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie roczne pracującego emeryta - podwyższone koszty przychodu
    Date: Mon, 26 Apr 2010 10:28:41 -0500

    Czabu wrote:

    > Sprecyzuję, bo rzeczywiście napisałem trochę niejasno. Wg mnie (i z tego
    > co wygooglałem) w poz. 35 PIT-11, zaznaczenie "z więcej niż jednego
    > stosunku pracy" może być tylko wtedy, jeżeli stosunek pracy odbywał się
    > jednocześnie.

    no prawie.

    > W tym przypadku tak nie było. Zakończyła się jedna umowa i
    > rozpoczęła następna. Wychodzi na to, że w jednym miesiącu księgowa
    > policzyła podwójnie koszt przychodu, czyli 111,25zł.

    A nie bylo tak, ze byly w tym miesiacu dwie wypłaty. Jedna z własnie
    zakonczonej umowy i druga z wlasnie rozpoczetej.
    Nie zmienily sie przypadkiem terminy wypłat.

    TO jest to własnie "no prawie".

    Bo jeśli w jednym miesiacu dostałeś wypłatę ze starego i nowego
    powiedzmy zakładu, to w tym miesiacu bedziesz miał podwójne KUP. I
    wowczas w pit-37 faktycznie rozliczysz ten miesiac jako miesiac w ktorym
    pracowales w dwoch zakładach. Wystarczy pracowac jeden dzien w miesiacu
    by sie kup nalezały, wiec rownie dobrze możesz ich miec naliczonych 30 razy.

    > Zachciało mi się bawić w pity...
    nie swoje na dodatek.
    wiesz, ze mozes zarobic za to 50 tys w plecy?

    Wiedziałem, że wcześniej czy później to
    > się zemści ;-)

    wez to lepiej zanies do kogos kto sie na tym zna, bo tak bez ogladania
    papierow to wrozka bylaby lepsza niz ja.