  • Data: 2003-12-30 19:47:31
    Temat: Re: Rozmowy prywatne z służbowych telefonów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Dec 2003, M wrote:

    >+ Jakie są "konsekwencje" dla pracodawcy obciazenia kosztami rozmów
    >+ telefonicznych pracowników którzy rozmawiają prywatnie z służbowych
    >+ telefonów? (VAT, podatek dochodowy)

    IM*H*O - pracodawca który nie jest zarejestrowanym podmiotem
    telekomunikacyjnym ma prawo wystawiania wtedy wyłącznie
    refaktury (czyli z wykazaniem wartości "na podstawie licznika" :)),
    no i jest to normalne "przekazanie na rzecz pracownika" - przychód
    do dochodowego, VAT do Skarbu...
    Takoż IM*H*O (korekty mile widziane, bo nie chce mi się sprawdzać)
    można wystawić FW[1] (i pracownicy z końca świata nie muszą zjeżdżać
    żeby FV podpisać :))
    [1] Fakturę Wewnętrzną :) (też VAT, ale tylko jeden autograf)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)