    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozpoczalem dzialalnosc...
    Date: Wed, 26 Apr 2006 23:43:30 +0200

    On Tue, 25 Apr 2006 b...@g...com wrote:

    > zostalem zatrudniony pod koniec sierpnia, kompletnie sprawe
    > zarzucilem, zapomnialem. Nie bylem po regon, nip,

    Pracujesz i chciałeś po NIP iść? :)

    > w us, w zusie. Czy
    > ma teraz jakies wyjscie, bo jak kretyn zapomnialem wyrejestrowac
    > dzialalnosci. Czy to prawda, ze czekaja mnie teraz kary - ogromne,
    > oplaty itd. Co mam robic?

    Jedyne "kary" jakie ja widzę, to w razie gdyby coś było
    uzależnione od bycia zarejestrowanym przedsiębiorcą a potraktowałbyś
    to jako "zwykły człowiek" ;)
    Przykładowo - jakbyś wycinając drzewo na swoim gruncie opłacił
    wycięcie (lub skorzystał ze zwolnienia) jako "osoba nie prowadząca
    DG" (tak jest taki przepis, tylko mi nie mówicie że bzdura bo wiem :>
    a opłata dla zarejestrowanych p. jest kilka razy wyższa, mimo że
    ów grunt tudzież owo drzewo może nie mieć związku z DG).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)