  • Data: 2004-05-25 09:22:03
    Temat: Re: Rozpoczęcie DG
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik lvik napisał:

    > hmm a kto jest tego pewnien???

    Hmm.. osobliwa teoria.
    Jakies podstawy takiego twierdzenia?
    Bo kosztem jest wszystko co słuzy, pośrednio lub bezśrednio, uzyskaniu
    dochodu. Teraz lub W PRZYSZŁOŚCI (po prawdzie nieodleglejszej niż koniec
    roku, ale i to nie każego kosztu dotyczy).
    A z natury rzeczy najpierw trzeba ponieść koszt żeby później uzystkac
    przychód. I ustawy nie odwracaja tego naturalnego porządku rzeczy do
    góry nogami.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl