eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozpoczęcie DG - remanent początkowy, wyposażenie, środki trwałe. › Re: Rozpoczęcie DG - remanent początkowy, wyposażenie, środki trwałe.
    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozpoczęcie DG - remanent początkowy, wyposażenie, środki trwałe.
    Date: Fri, 06 Jul 2007 19:10:25 +0200

    Dnia 06-07-2007 o 19:01:49 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    2&file=viewtopic&t=706&sid=bb55fa2361faf2bcad9181bdc
    75b3afc

    > Jasne. Tylko dotyczy spisu z natury sporządzanego na koniec roku u
    > podatnika, który działalność już prowadzi, wie co kupił i co sprzedał.
    > A ja mam zgryz z remanentem początkowym - nie jestem w stanie nawet w
    > przybliżeniu przewidzieć, które materiały mi się przydadzą w
    > działalności a które nie. Stąd moje pytanie o przetworzenie
    > niezaewidencjonowanych materiałów.

    Z dyskusji wszelakich na grupie wychodziło że nie da rady
    - narażasz się wtedy na zarzut nieudokumentowanego nabycia.
    Aczkolwiek może da się takie rzeczy robić na zasdzie "czego nie zabroniono
    to jest dozwolone" - tyle że to trzeba by znaleźć praktyka zkontrolą
    żeby miec pewność :).

    > Są materiały w cenie poniżej 0.01PLN/sztukę, są też w cenach znacznie
    > wyższych. Podstawowym problemem jest asortyment - jest tego strasznie
    > dużo - stąd też pytanie o terminy.

    W rozporządzeniu masz - 14 dni na wycenę.