    From: "Leonardo" <l...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozpoczęcie działalności-VAT a kasy fiskalne.
    Date: 31 Oct 2003 19:55:04 +0100

    > zrozumiałem

    > umykało.

    > Właśnie o takie wyjaśnienia mi chodzi będę kopał te rozporządzenia aby dojść
    do
    > sedna sprawy, bo też mam wrażenie, że było pełno poprawek i się już gubię.Coś
    > mi tu umyka. Właśnie interesuje mnie kwestia kasy a zwolnienie z
    VAT.Pozdrawiam

    > --
    Dotarłem do tego rozporządzenia w internecie na razie do jego orginalnej
    wersji. Bardzo duzo wyłączeń. Ciekawa lektura. Uległo ono licznym zmianom.
    Muszę dotrzeć do ujednoliconej wersji. Nasze przepisy to ciekawa
    łamigłówka.Może ktoś wyłapie tę wersję ujednoliconą. Ja szukam. Pozdrawiam