  • Data: 2005-02-19 10:19:47
    Temat: Re: Rozpoczęcie dzialalności gospodarczej
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "morghul" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cv72br$jv4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to jak to jest? Kolega powyżej pisze ze nie było problemów z
    > przekroczeniem tego terminu wiec... juz sam nie wiem co mam myślec, trochę
    > sie niepokoje.
    > DawidT

    To jest tak, iż "co urząd to obyczaj".
    :-)

    Jeżeli chcesz mieć całkowitą pewność i spokój, zadzwoń do ZUS i US z
    informacją, że na wpisie masz datę rozpoczęcia np. 19 luty, ale jedziesz na
    ferie za granicę i wracasz dopiero pod koniec marca i czy możesz
    zarejestrować się w ZUS i US z datą 01.04....
    :-)

    A wyniki Twojego wywiadu chętnie usłyszymy na grupie...

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński