  • 1. Data: 2007-06-25 10:31:08
    Temat: Rozporządzenie MF w sprawie kas rejestrujących
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Czy coś wiadomo w sprawie rozporządzenia o kasach?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2007-06-25 17:27:33
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 25 Cze, 12:31, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Hello,
    >
    > Czy coś wiadomo w sprawie rozporządzenia o kasach?

    Z tego co wiem, to jest gotowy projekt rozporządzenia, które powinno
    obowiązywać od 1 lipca.
    Wedlug niego od lipca na pewno obowiązkowo sprzedawcy paliw, od X/2007
    dochodzą uslugodawcy reklamowi, transport drogowy, poprawa kondycji
    fizycznej, przeglądy pojazdów, a od stycznia - lekarze.

    Ale, czy na pewno? ;>

    Pozdrawiam,
    Jagna :)

  • 3. Data: 2007-06-25 21:33:27
    Od: t...@o...pl

    Sprzedaż linków na stronie, banerów, itp. też podpada pod reklamę i
    trzeba mieć obowiązkowo bez względu na limit kasę?

  • 4. Data: 2007-06-26 05:55:49
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 25 Cze, 23:33, t...@o...pl wrote:

    > Sprzedaż linków na stronie, banerów, itp. też podpada pod reklamę i
    > trzeba mieć obowiązkowo bez względu na limit kasę?

    Wychodzi na to, że od pazdziernika tak. Tylko oczywiscie, jesli
    prowadzisz sprzedaz dla osób fizycznych nie prowadzących dzialalności
    gospodarczej.
    Jeśli są to tylko uslugi dla firm - kasa obowiązkowa nie jest.

    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 5. Data: 2007-06-26 08:53:23
    Od: t...@o...pl

    > Wychodzi na to, że od pazdziernika tak.
    Od lipca miało być, prawda?

  • 6. Data: 2007-06-26 10:26:28
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 26 Cze, 10:53, t...@o...pl wrote:

    > Od lipca miało być, prawda?

    Rozporządzenie jest od lipca, ale usługi reklamowe od października
    mają obowiązek fiskalizacji.
    Tyle, że jeszcze nie opublikowano tego rozporządzenia, więc póki
    co... ;)