    From: "Gumbi" <g...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozszerzenie działalności?
    Date: Tue, 10 May 2005 02:54:07 +0200

    Użytkownik "Gumbi" <g...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:d5i66u$4fp$1@213-238-97-197.adsl.inetia.pl...
    > Witam,

    Dzięki wszystkim. Co do tego znajomego to tak napisałem z rozpędu, to jest
    po prostu ktoś z dalszej rodziny wiec nie ma obaw ;)

    Czyli podsumowując: on prowadzi firmę, rozszerzy sobie działalność o usługi
    internetowe. Ja będę miał 5 zleceń w roku to poproszę go za każdym razem o
    fakturę, wyślę ją firmie dla której cos robiłem, a jemu po prostu pod koniec
    roku podatkowego dam parę groszy za to co będzie musiał za mnie zapłacić na
    podatki. I powinno być ok. Czy mogę sobie wyrobić pieczątkę z moim imieniem
    i nazwiskiem i np. napisem "usługi internetowe" czy musi być ta jego? Bo
    jeśli nie to będzie to trochę dziwne wyglądało na fakturze za usługi
    internetowe?

    G.