    From: Piotr <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozumienie prawa
    Date: Sun, 04 Jul 2004 11:39:55 +0200
    To: Bogus <b...@w...pl>

    Bogus,

    dzieki za odpowiedz. Wydaje sie, ze obaj sie mylimy co do wartosci
    samochodu, jaka nalezy przyjac przy amortyzacji po wykupieniu go od
    leasingodawcy...

    Zobacz link:
    http://firma.onet.pl/forum.html?DB=10000&ITEM=7020&a
    id=31515813&ptype=artykul

    Jesliby przyjac jedynie wartosc wykupu, to okazaloby sie, ze samochod
    jest wart 6% pierwotnej wartosci po 3 latach uzytkowania... To chyba
    niemozliwe.

    Co do tego czy MUSISZ czy tez MOZESZ wpisac do ewidencji sr trw to chyba
    decyduje o tym fakt na kogo zostala wystawiona faktura... ale potrzebuje
    tutaj porady kogos madrzejszego.

    Pozdrawiam,
    Piotr