  • 1. Data: 2004-02-19 20:14:47
    Temat: Rozwiazanie rezerwy
    Od: b...@o...pl

    Witam,

    W roku 2002 utoworzono rezerwe na odroczony podatek dochodowy po stronie MA
    konto 841.W roku 2003 firma wykazuje strate bilansowa i podatkowa. Rozwiazujac
    dotychczasowa rezerwe na dzien bilansowy 31.12 2003 w pasywach bilansu strata
    jest rozna od straty w rachunku zyskow i strat.

    Pytanie: Czy mozna tak zostawic w bilansie rozwiazana rezerwe?

    Pozdrawiam
    Bartlomiej

  • 2. Data: 2004-02-20 17:04:29
    Temat: Re: Rozwiazanie rezerwy
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest rozna od straty w rachunku zyskow i strat.
    >
    > Pytanie: Czy mozna tak zostawic w bilansie rozwiazana rezerwe?

    Nie moze tak byc. W jaki sposob ci to wyszlo? To jest niemozliwe.!

    Pozdrawiam Aga

  • 3. Data: 2004-02-23 08:38:53
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik b...@o...pl napisał:

> [...]
    > jest rozna od straty w rachunku zyskow i strat.
    >
    > Pytanie: Czy mozna tak zostawic w bilansie rozwiazana rezerwe?

    Wynik finansowy w rachunku ZiS inny niż w bilansie? NIE!!
    To po pierwsze a po drugie: czy mi się wydaje, że rozwiązanie rezerwy ma
    jakiś związek ze stratą?? Czy ty aby nie założyłeś sobie rozliczenia
    podatkowej straty w przyszłych okresach i nie skompensowałeś sobie tego
    z rezerwą?

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net