  • Data: 2010-07-12 06:33:10
    Temat: Re: Rozwód - podział majątku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jul 2010, 'Tom N' wrote:

    > Ziutek i Fela są małżeństwem i boje noszą nazwisko Hak, o intercyzie nie
    > słyszeli nawet
    > Ziutek jest przedsiębiorcą i prowadzi firmę Ziutek Hak "Wieszaki", Fela jest
    > na urlopie macierzyńskim.
    > Ziutek stwierdził, że potrzebuje samochodu dla celów prowadzenia swojej DG,
    > udał się do salonu, wyciągnął kasę z kieszeni...
    >

    > I teraz HAKI, znaczy pytania, na które chciałbym, żebyś odpowiedział:
    >
    > Kto powinien widnieć jako nabywca na fakturze

    Ziutek i Hela. W czym leży hak? :D

    > Na jakiej podstawie WK ma zarejestrować pojazd na Ziutka i Felę --
    > sprawdzają wniosek o rejestrację z dokumentem zakupu

    Na podstawie f-ry.
    Zgodznie z prawdą.
    Jeśli hak ma sprowadzać się do prawa amortyzacji, to dobrze wiesz
    iż ta sprawa jest uregulowana w ustawie (art.22g.11), a jeśli do prawa
    odliczenia VAT, to nie mam pod ręką namiarów na "bój" który podatnicy
    stoczyli z USem, ba, zdaje się że to nie było w .pl - a orzekał ETŚ - że
    w takim przypadku warunki do odliczenia VAT (z tytułu "przeznaczenia
    na cele gospodarcze") są jak najbardziej spełnione.

    pzdr, Gotfryd