  • Data: 2011-04-04 12:45:33
    Temat: Re: Ryczałtowiec a kredyt hipoteczny
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-04-2011 18:36, Hanss pisze:
    > Zdecydowałem się na kupno domu na którego zakup chciałem wziąć
    > kredyt hipoteczny. Ponieważ w rozliczam się na zasadzie ryczałtu 8,5 %
    > to w banku czekała mnie niemała niespodzianka ponieważ według banku
    > który dla ryczałtowców stosuje swoisty przelicznik nie mam zdolności
    > kredytowej :-(. Bank według swojego przelicznika określił że mam
    > dochód w wysokości około 40% moich rzeczywistych zarobków.

    Jaki to bank?
    Mój klient miał niedawno podobne przejścia.
    Tłumaczenie, że jakby miał 60% kosztów, to by mu się przecież ryczałt
    nie opłacał i przecież liczyć umie, trafiały w próżnię.
    Nawet zrobiłam śliczną tabelkę z wyliczeniem, ile by płacił na skali,
    jakby mu pozbierać wszystkie koszty jakie się da a ile płaci ryczałtu.
    I się dowiedzieliśmy, że system ma takie ustawienia a nie inne i nie da
    się tego obejść. Pytanie "ale skąd takie wyliczenia" spotkało się z
    wyrazem głębokiego niezrozumienia na twarzy "opiekuna klientów
    biznesowych". Jak to skąd - są w systemie!

    Normalnie Mała Brytania
    "Computer says NO" i koniec pieśni.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl