    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SAMOCHOD REJESTRACJA A VAT
    Date: Wed, 18 Sep 2002 11:30:30 +0200

    > Zastrzegając że samochodologiem jestem słabym :) to przypomnę
    > że była raz czasu dyskusja: czy niezarejestrowany samochód:
    > - jest zdatny do użytku
    > - jest zdatny do użytku *dla ciebie* (jeżdżenia po swoim polu ?)

    Samogod posiada dowod rejestracyjny, ale kazdy kto rejestrowal samocho wie,
    ze bez problemow to sie nie odbywa. A tu samochod zostal odlupiony od firmy,
    ktora go sprowadzila z zagranicy.

    > *Zdaje się* że uznanie iż "wady prawne" nie zaprzeczają "zdatności
    > technicznej" (no - przecież jeździ...) prowadzi do pytania czy świeżo
    > kradziony sprzęt może być ŚT ;)

    Niezupelnie. Czasami sa problemy porceduralne, i kradziez nie ma z tym nic
    wspolnego. Samochod jest "nabyty" zgodnie z prawem, jest zdatny do
    uzytkowania (ma dow rejestracyjny). No sam nie wiem. Odliczylem VAT i
    spodziewam sie kontroli.

    > Zakładam że definicję ŚT (czyli "kiedy można" i "kiedy trzeba"
    > uznać coś za ŚT) niedawno widziałeś :)

    No najwazniejszy (na ile pamietam) jest przewidywany okres uzytkowania. No
    chyba ze masz cos innego na mysli to bede zobowiazany jesli mnie
    naprowadzisz.

    Adam