    From: "Slayer" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SC i problemik...
    Date: Sat, 22 Nov 2003 19:29:54 +0100

    wiadomości
    > 3. W przypadku umowy spółki za zmianę umowy uważa się:
    > 1) przy spółce cywilnej, jawnej lub partnerskiej - podwyższenie
    > wniesionego do spółki wkładu, którego wartość powoduje zwiększenie
    > majątku spółki,
    > ----
    >
    > ...to w opisywanym przypadku nie ma to miejsca.

    jeżeli jeden "spłaca" drugiego to nie ma oczywiście żadnego podwyższenia
    kapitału, ale jak to zrobić, hmm, nie mam pojęcia...
    natomiast jeżeli zrobimy to tak jak proponuje Barman, to będzie dopłata do
    kapitału i trzeba będzie PCC zapłacić -jeden wyciąga pieniądze - bez
    podatku, drugi dopłaca - kapitał ulega zwiększeniu, mimo że po obu
    operacjach jest tyle co przed...