  • 11. Data: 2003-01-12 14:34:15
    Temat: Re: SC z żoną?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > No nie do końca, bo np. zatrudnić jej nie mogę. Stąd własnie moje
    > wątpliwości, czy jeśli nie mogę zatrudnić, to czy mogę uwspólniczyć.

    Toś Ty hrabio wściekły kapitalista.Chciałbyś żonę zatrudniać i ją
    wykorzystywać? A mało to już ją wykorzystujesz?
    Stąd taki przepis się wziął,żeby możliwości wykorzystywania ograniczyć.
    :-)))
    A do spółki to z całą pewnością można.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 12. Data: 2003-01-12 14:35:29
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Hm... Tak se właśnie myślę, czy nie można zrobić tak, że do północy
    > jednego dnia jest jeden wspólnik a od 0:00 drugi? Wtedy nie ma
    sytuacji,
    > że spólka nie istnieje, za załatwiam to jednym posunięciem.

    Można tego samego dnia,bez żadnych przeszkód

  • 13. Data: 2003-01-12 17:50:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    >Toś Ty hrabio wściekły kapitalista.Chciałbyś żonę zatrudniać i ją
    >wykorzystywać?

    Dlaczego wykorzystywać? Ja akurat nie chciałem zatrudnić, bo i po co?
    Ale znam przypadek gościa, którego żona robi u niego na czarno, bo nie
    można zatrudnić żony :-(

    >Stąd taki przepis się wziął,żeby możliwości wykorzystywania ograniczyć.

    No kiedy właśnie wykorzystywanie jest teraz, bo kobieta pracuje na
    czarno... Nie rozumiem co Ty bredzisz o wykorzystywaniu...

    >:-)))
    >A do spółki to z całą pewnością można.

    Mam nadzieję, że się nie mylisz :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 14. Data: 2003-01-12 19:23:21
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > No kiedy właśnie wykorzystywanie jest teraz, bo kobieta pracuje na
    > czarno... Nie rozumiem co Ty bredzisz o wykorzystywaniu...

    Ot mamy teraz arystokrację,strasznie ponurą,zero poczucia humoru i w
    dodatku ślepą-smile'a nie widzącą.

  • 15. Data: 2003-01-13 12:01:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Tristan Alder" [...]

    > A po co mój? W moim się nic nie zmienia.

    Pewny Pan jest ?
    Cos mi sie po glowie kolacze, ze tam sa dane wspolnika....

    Boguslaw

  • 16. Data: 2003-01-13 16:43:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Jan 2003, Jacek wrote:
    [...]
    >+ Przecież żona to też człowiek, no może nie każda ale jednak:-)))

    Zdaniem naszych ustawodawców jednak nie: np. zatrudnić "u siebie"
    małżonk[a/i] się nie da ;]

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2003-01-13 18:05:24
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    > Zdaniem naszych ustawodawców jednak nie: np. zatrudnić "u siebie"
    > małżonk[a/i] się nie da ;]

    To było w kontekście "uwspólniczenia" żony jako rzekł hrabia

  • 18. Data: 2003-01-13 19:37:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    >"Tristan Alder" [...]
    >>

    >Pewny Pan jest ?

    :-(

    >Cos mi sie po glowie kolacze, ze tam sa dane wspolnika....

    Nie ma. Wpis jest taki sam jak do jednoosobowej DG. SC to forma dla US...