    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SD-3 podatek od darowizny - co dołączyć?
    Date: Thu, 26 Nov 2009 12:57:11 +0100

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Poprostu do druczka nalezy dolaczyc "cos". Chocby wycene fachowca
    > okreslajacego wartosc darowizny plus wlasne oswiadczenie co i od kogo
    > sie dostalo.

    Gdzie jest napisane, ze to trzeba dolaczac do druczka? (Wiem, ze
    praktyce zadaja, ode mnie US chcial jeszcze dowodow osobistych OBYDWU
    stron, juz pisalem o tym...)

    Przy skladaniu pitow nic sie nie dolacza (np. ani faktur za internet,
    ani innych podstaw do odliczen). Urzad moze oczywiscie zazadac
    pokazania tych kwitow, ale obywatel nie ma obowiazku dolaczania
    czegokolwiek w momencie skladania zeznania. Dlaczego tu jest inaczej?

    MJ