    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SITA - Środek trwały
    Date: Sat, 20 Dec 2003 22:11:30 +0100

    On Sat, 20 Dec 2003, Bogdan wrote:
    [...]
    >+ to że teoretycznie ma służyć ponad rok. Brałem to jako niskocenny ŚT. Jęśli
    >+ się mylę to jest OK.

    Ależ nie ma tak dobrze :)
    Tam było "1." bo liczyłem że trochę ostrzej się "wyposażenia"
    przyczepisz, twoja aktualna wypowiedź bowiem podwyższa szanse
    że moje pierwotne podejrzenie było słuszne (tu mi kaktus, jak
    "typowy KPiRowiec" wyposażenie określi jako "niskocenny ŚT"
    - mimo że to jest IM*H*O słuszne :)):
    2. czy ty nie jesteś przypadkiem na PK ?

    I skąd my biedni mamy to wydedukować, jeśli z wróżek nie
    korzystamy ?

    >+ Znacznie upraszcza sprawę - fakt.

    Ha, tyle że "mniej więcej na pewno" opis (mój) odnosił się
    do KPiR, a nie PK :)

    Nadto nie odpowiedziałeś na 1., jakby nie patrzeć :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)