eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna) › Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa fiskalna)
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SKLEP INTERNETOWY - OTWARCIE DZIALNOSCI prosba o rade (VAT i kasa
    fiskalna)
    Date: Fri, 24 Jun 2011 08:37:20 +0200

    W dniu 2011-06-24 08:06, mvoicem pisze:

    > Wyobraź sobie że jest obowiązek posiadania tachografu w samochodzie
    > osobowym. Zwolnieni z niego są Ci, którzy nie podróżują poza kraje Unii
    > Europejskiej, ale jak już ktoś się wybierze np. na Ukrainę (raz w życiu
    > na wakacje), to musi założyć tachograf do końca swojej samochodowej
    > działalnosci. Z obowiązkowymi konserwacjami, przeglądami i tak dalej.
    >
    > I teraz, ktoś Ci pisze "kurcze, jak się nie jeździ to się sprzedaje
    > samochód" i "i dlatego uważam że posiadać tachograf czasami warto - jest
    > mniej kłopotu niż jak się go nie ma".
    >
    > Dla jednego, wakacyjnego, wyjazdu!.

    Kiepska analogia, bo kasa jest ułatwieniem nawet dla tego, "który na
    Ukrainę nigdy się nie wybiera". Łatwiej się rozlicza, mniej kłopotów (z
    pilnowaniem przelewów, limitów, zastanawianiem się, czy można to
    sprzedać bez kasy, czy nie, bo wszak nie chodzi o trywialny wyjazd na
    Ukrainę, tylko o fakt, że w Rozporządzeniu jest 865 dróg lokalnych w
    Polsce, oznaczonych jedynie numerami, a nie na mapie, na które nie można
    wjeżdżać bez tachografu).

    --
    Liwiusz