    From: Rafal <r...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SZOK - kontrola vat i podejrzany kontrahent
    Date: Wed, 16 Jan 2008 19:38:52 +0100

    > Czyli US daje Ci do zrozumienia, że Twoje usługi tez nie były wykonane,
    > bo
    > serwisowałeś "nibyregenerowanymi" częściami, czyli nie serwisowałeś,
    > czyli
    > Twoi klienci beda mieli kłopot z kosztami z Twoich faktur?

    ci ktorzy dzisiaj byli na kontroli mieli sprawdzic co jest zaksiegowane i
    tyle
    szukali konkretnie jednego podwykonawcy u mnie, i w zasadzie nie mieli
    wiecej pojecia o co biega...
    wiec nie wiem czy gosc nie ksiegowowal, czy ksiegowal podwojnie, czy
    diabli wiedza co robil.. ( kontaktu nie mam z facetem )

    a czy z takim podejrzeniem jak do mojego podwykonawcy podejda do mojego
    zleceniodawcy ?? nie mam pojecia.

    mnie osobiscie interesuje tylko czy mi nie beda chcieli zanegowac
    zasadności faktur moich kosztowych
    bo tego sie boje, i pytanie jak to jest jak ja wiem ze gosc mi robil
    robote a US stwierdzi ze nie.. pytanie co wtedy..kolega pisze ze sąd tyko,
    pytanie czy wcześniej jakiegos prawnika czy nie szukac zeby nie okazalo
    sie ze mam 30 dni na wplacenie 10tys vatu a potem se moge odwolywac..
    r.