    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód
    Date: 7 Mar 2003 00:18:58 +0100

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ewidencja przebiegu pojazdu!
    > Agata

    A to ja tu z pytaniem się podepną. Usłyszałam ostatnio, że są limity do jakich
    można wrzucić w koszty wydatki samochodowe.
    Ze Ew. Przeb. pojazdu swoją drogą, a limit 300 lub 500 km w zależności od
    wielkości miasta w którym się DG prowadzi swoją drogą.
    Zdziwiło mnie to bardzo. Sądziłam że te limity dotyczą tylko wypłaty
    ryczałtowej dla pracowników którzy wykorzystują swój samochód do pracy.

    Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości?
    Ja do tej pory prowadziłam Ewidencję przebiegu pojazdu i faktury do wysokości
    jaka wynikła z ewidencji wpuszczałam w koszty. Ale często te kwoty były większe
    niż te limity 300 czy 500 km.

    Magda