  • 1. Data: 2003-03-01 04:51:09
    Temat: Samochód
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Używam do swojej DG samochodu, który nie jest moją własnością (mam umowę
    użyczenia na niego). Ja rozliczac koszty (zakup paliwa i inne)? Tak jak w
    wypadku samochodu prywatnego poza ST ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-03-01 15:23:22
    Temat: Re: Samochód
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > użyczenia na niego). Ja rozliczac koszty (zakup paliwa i inne)? Tak jak w

    Ewidencja przebiegu pojazdu!
    Agata

  • 3. Data: 2003-03-06 23:18:58
    Od: m...@p...onet.pl

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ewidencja przebiegu pojazdu!
    > Agata

    A to ja tu z pytaniem się podepną. Usłyszałam ostatnio, że są limity do jakich
    można wrzucić w koszty wydatki samochodowe.
    Ze Ew. Przeb. pojazdu swoją drogą, a limit 300 lub 500 km w zależności od
    wielkości miasta w którym się DG prowadzi swoją drogą.
    Zdziwiło mnie to bardzo. Sądziłam że te limity dotyczą tylko wypłaty
    ryczałtowej dla pracowników którzy wykorzystują swój samochód do pracy.

    Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości?
    Ja do tej pory prowadziłam Ewidencję przebiegu pojazdu i faktury do wysokości
    jaka wynikła z ewidencji wpuszczałam w koszty. Ale często te kwoty były większe
    niż te limity 300 czy 500 km.

    Magda

  • 4. Data: 2003-03-07 06:43:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 07-03-2003 00:18, Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > Ze Ew. Przeb. pojazdu swoją drogą, a limit 300 lub 500 km w zależności od
    > wielkości miasta w którym się DG prowadzi swoją drogą.

    Nie ma takich limitów.
    A tak BTW odwieczne pytanie - od kogo słyszałaś?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl