  • 1. Data: 2004-08-02 09:06:13
    Temat: Samochod Leasing Kratka po co ?
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    Posiadam samochod na firme byl on w leasingu teraz juz jest wykupiony pzrez
    firme ostatnia rata wykupu

    teraz pytanie samochod jest zarejestrowany jak samochod ciez- specja.
    (peugeot206) posiada kratke
    ale wg. nowego wzoeru juz nie moge odliczac vatu od paliwa wiec czy moge
    sciagnac kratke ?
    bo po co mi samochod pseudo - ciezarowy jak nie moge odliczyc vatu.
    czy musze go gdziesz przerejstrowywac ile to kosztuje ?
    chce miec samochod 5 osobowy bez adnotaccji ze to jest ciezarowy bo wg.
    ministra nim juz nie jest bo nie spelnia wzoru

  • 2. Data: 2004-08-02 11:30:29
    Temat: Re: Samochod Leasing Kratka po co ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Aug 2004, .....Tester..... wrote:
    [...]
    >+ ale wg. nowego wzoeru juz nie moge odliczac vatu od paliwa wiec czy moge
    >+ sciagnac kratke ?

    Ech... a poczytać wątek "Auto z kratka nie spelniajace wzoru Lisaka..."
    to już uważasz za przesadę ? ;>

    >+ chce miec samochod 5 osobowy bez adnotaccji ze to jest ciezarowy bo wg.
    >+ ministra nim juz nie jest bo nie spelnia wzoru

    Ha, a czym jest samochód który jest samochodem ciężarowym ? :>
    (uwaga: przejrzenie googlem tego i owego nim się coś wymyśli
    zalecane - zaraz będę pytał o inwalidów narządu ruchu ;))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-08-02 11:58:57
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ha, a czym jest samochód który jest samochodem ciężarowym ? :>
    > (uwaga: przejrzenie googlem tego i owego nim się coś wymyśli
    > zalecane - zaraz będę pytał o inwalidów narządu ruchu ;))

    Samochodem CZTEROOSOBOWYM (w ktory nie da sie w cywilizowany sposob
    wlozyc nart - (nawet w kombi) - rzeczy niezbednej przy kazdym rodzaju
    dzialalnosci gosp.).

    ---
    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 4. Data: 2004-08-02 17:17:20
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl>

    Mon, 2 Aug 2004 11:58:57 +0000 (UTC), "CzeslawEm."
    <n...@d...slp.peel> pisze:

    >Samochodem CZTEROOSOBOWYM (w ktory nie da sie w cywilizowany sposob
    >wlozyc nart - (nawet w kombi) - rzeczy niezbednej przy kazdym rodzaju
    >dzialalnosci gosp.).

    Nie da się prowadzić działalnosc gospodarczej bez bagażnika dachowego.
    :-)

    --
    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski

  • 5. Data: 2004-08-03 07:27:24
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <0...@4...com>, Andrzej Popowski wrote:

    > Nie da się prowadzić działalnosc gospodarczej bez bagażnika dachowego.
    >:-)

    Fakt. W wypadku uzywania w charakterze karawanu bylby to nawet
    samochod piecioosobowy.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl